Pack up your life

I skrivande stund sitter Evelina och Hanna på ett plan över Atlanten! Wihoo!

På grund av skolan så bor jag kvar i lägenheten i dyrt en vecka till och joinar dem sedan på boenden i Hollywood och Santa Monica.
Egentligen behöver jag kanske inte packa riktigt än men ni känner till det där fenomenet att studenter alltid städar som mest i tentatider? 
Det blev lite samma grej här- känner inte för att plugga men för samvetets skull gör man något annat som är rent för samvetet, haha.

Jag kom hit i augusti medtvå stora resväskor samt en tung ryggsäck, och med lika mycket/lite åker jag hem. 
Det är ju betydligt svårare att få plats med allt på vägen hem, haha.
En del saker måste slängas men det har jag ju lite svårt för... Är ingen hoarder eller så, men jag tycker ju till exempel både om mina nya kläder och mina gamla! Det blir klurigt det här...

Jag tänker i alla fall försöka vara lite taktiskt och fylla ena resväskan med saker jag inte tror jag behöver under mina sista veckor här, så den kan stå orörd. 
Ni märker ju hur tragiskt det är att detta planerande är mer lockande än att ta tag i plugget haha! 

Såhär på slutet av min tid här (för denna gången) så får man passa på att äta så typiskt amerikanskt som det går:
Cookie dough, beef jerkey, mac n cheese och klassiskt godis.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, det kan nog vara svårt att välja att kasta och att ta med hem. Du kommer säkert välja rätt. Nu är det inte många timmar innan Eve och Hanna landar. Ha det så gott och njut den sista tiden innan arbetslivet i sommar väntar hemma i Fbg. Kram.

2016-05-09 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0