One of those days

Idag har det varit en sån där dag då man egentligen helst vill krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet...

Jag känner mig så stressad att jag har en klump i magen! 
Vi har fixat en massa med planeringen inför Eve & Hannas veckor här, och resultatet är oerhört roliga veckor men de är helt fullpackade och på något vänster ska jag samtidigt plugga till mina finals och göra mig av med alla ägodelar jag inte ska ta med till Sverige (främst bil, säng och byrå!).

Lyckas jag sälja bilen snart (lagt ut annons idag) så är det största problemet ur världen, men det innebär samtidigt att vi får åka dyra ubers överallt istället för att köra själva.

Listan på plugg är dessutom låååång dessa sista veckor och så behöver jag säga upp alla konton, kreditkort, försäkringar etc.

Jag hade två möjliga utflykter till helgen som jag var helt oerhört taggad på men tyvärr lyckades båda bli inställda så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på istället. Har ju långa listor med saker att göra men ville mycket hellre upptäcka nya saker.

Sen tror jag egentligen dagen blev negativ för att bägaren runnit över gällande mitt tålamod för mina roommates...
Jag tycker egentligen inte en offentlig blogg är rätt portal att få ut sina frustrationer mot folk, så jag har hållit huvudet högt och försökt förbise de vardagliga saker som efter att ha pågått dag ut och dag in längre nog till slut blir väldigt irriterande. Saker som brist på städning, illaluktande disk som lämnas i flera dagar och oväsen långt efter midnatt genererar till slut i negativ energi som jag inte vill behöva gå runt med pga såna "struntsaker"! 
Eftersom jag är i underläge, två mot en, så hjälper det inte så mycket att jag påpekar att det känns ohygieniskt till exempel.
Men nu är det inte ens två veckor kvar i alla fall! 

Lånar ett leende från helgen och lämnar denna dag bakom mig. Blickar mot allt fantastiskt som händer i maj och juni istället!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Kämpa på och tänk positivt. Nu kommer snart kärt besök hemifrån. Kram.

Svar: 💗💗💗
Hold your dreams

2016-05-05 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0