Blandad kompott

Såhär i Halloweentider så har Facebook påmint mig om några riktiga guldklimpar á 2011 och 2013.

 

Och så skyller jag på examinationerna, men i onsdags var jag visst aningen virrig hehe.

 
En bild där Malin ertappade mig och Linda med att apa runt i salen på en rast. Bra bot mot nerver säger jag! Det blev även lite bakåtkullervyttor...

Och så måste jag ju undra lite kring denna kommentaren - prank av en kompis eller är det någon av er där ute som faktiskt stör sig på att jag hade vita strumpor på Fysikens danskväll?!

Ja, vad ska man säga? I-landsproblem deluxe haha. Visst att jag absolut inte hade typ gått upp på scen med svarta shorts och vita strumpor, men detta var liksom danspass på gymmet? Dessutom med vita skor- så då tycker jag nog till och med jag gjorde rätt färgval haha.
Vår bild vann förresten fototävlingen- yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0