En fredag på hemmaplan

Jag kom upp i tid på fredagen och var tidigt nästan (!) klar med reflektionsuppgiften som vi hade schemalagd tid för, MEN eftersom det är så svårt att bli nöjd med de där sista formuleringarna och övergångarna så skrev jag inte helt klart och skickade in förrän 22.15 på deadline-söndagen haha....

Vid tio på fredag förmiddag åkte jag i alla fall in till stan för att fixa lite ärenden och sedan möta upp bästa Lollo. Det blev en fika på Espresso House följt av en promenad utmed Ätran- tills vi kom på att Lollos parkeringstid gick ut när som helst och vi fick skynda tillbaka fortast möjligt hehe.

Kvällen bestod sedan av det smått fredagsobligatoriska tacomyset.
Jag, Veronika och Sandra åkte hem till Alice för himmelsk god tacos plus lite rosé och bubbel- för jag kände mig trots allt på firandehumör efter veckan som varit och inför kommande praktik!

Jag kom hem vid halv tre men somnade av oklar anledning inte förrän halv fem! Haha wtf?!
Men det var en superdupertrevlig kväll (och jag var faktiskt inte en zombie dagen efter trots så få sömntimmar!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0