Veckan som gått

Andra veckan på praktiken har varit väldigt självständig, vilket är kul och häftigt!
I övrigt har jag försökt ta det lugnt rätt många vardagskvällar, för det kände jag att jag behövde efter ett par fullspäckade veckor. Helgen var oerhört fullspäckad från och med lördag morgon, så jag fick ta en fixarkväll på fredagen- vilket kanske inte låter så kul, men ibland får man ta den smällen för att det ska gå ihop.

Ja... asså.... Man använder tagg för att komma in till lägenhetsbyggnanden och tagg för att komma in i byggnaden med tvättstugan, så när jag glömde nycklarna i tvättstugan blev jag utelåst i kylan- i kortärmat! Tji fick jag som inte pallade ta på mig jacka den korta biten... Som tur var hittade jag efter ett par minuter någon i området som släppte in mig i tvättstugan igen!

Helgen skrivs det mer om sedan, men det har blivit många timmar cheer och tjejerna (som varit lite väl flamsiga på sista tiden) har skärpt till sig och kört superbra! Det värmer mitt coach-hjärta något enormt!

 
 
Avslutningsvis så har SGS varit här och öppnat mitt medicinskåp (hehe) så jag nu kommer åt min ansiktsscrub, vitaminer, värktabletter, ansiktsmask, kajalvässare osv igen- men de fixade inte duschen och det är väldigt mycket viktigare enligt mig haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0