VS i Gbg

Idag är/var Victoria's Secret Fashion Show i Paris (mycket mycket på sociala medier) och då passar det ju rätt bra med detta inlägget haha.

VS öppnade en butik i Nordstan för någon månad sedan och jag var först ganska kritisk. Tänkte att det skulle vara samma begränsade utbud som på flygplatser typ. Inte för det är något fel på det, men de brukar sakna kläderna och det är kläderna jag gillar mest. Gissa vad jag ska shoppa i London tro?
Men jag är ju även svag för dofterna (hehe) och jag får säga att jag var klart imponerad över vilket utbud de hade här i Gbg! Alla "riktiga" parfymer och en massa body mist, neccessärer, lotions mm.
Så jag kan absolut rekommendera er andra VS-fans där ute (för det är väl knappast bara jag? Haha) att kika in där. Själv har jag fortfarande en liiiten samling som behöver minska innan jag låter mig införskaffa något nytt hehe.

Mina två absoluta favvoparfymer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0