En helg på hemmaplan

Eller ja, ett dygn på hemmaplan typ?
Eftersom jag har Kittycats på lördagaförmiddagarna så kan jag vara i Fbg klockan två som absolut tidigast.
Denna gången blev det en eftermiddag hemma och sedan en lördagskväll hemma hos Alice med indisk mat och en hjärtvärmande film.
Söndagen inleddes med sovmorgon och sedan släpade jag mig mot stan för att testa Espresso House. Yep, ett antal år för sent enligt mig men nu finns min favoritkedja även i denna småstad.
Jag ska snart börja röra mig tillbaka till Götet och förbereda inför en ny skolvecka och vår första fördjupningsvecka i Psykisk Ohälsa. Och imorgon fördelar vi även praktikplatserna vi ska ha i 6 veckor!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas Du fick praktikplats i närheten av Gbg.

2016-10-10 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0