Fredag

Detta lilla glappet i uppdateringar har berott på en väldigt fullbokad helg, men så får det lov att bli. Framför allt när helgen varit fullbokad av en massa roliga saker!

Min fredag inleddes med motsvarande heldag i skolan, fast skriva arbete hemma hos Malin. Det var svårt att inte känna sig avis på hennes stora och superfina lägenhet! Längtar tills man har något mer permanent och kan satsa lite mer på den. Det vill man ju inte göra i dagsläget när man flyttar varje år och inte vet hur den kommande lägenheten kommer se ut liksom.
Arbetet gick i alla fall väldigt bra och det var väldigt trevligt! Även om det ofta blir väldigt effektivt när man jobbar i skolan så kan det kännas skönt att få miljöombyte ibland.

Sedan var det dags för Danskväll på Fysiken. De hade bjudit dit gästlärare för att hålla i specialpass, byggt upp en scen i träningssalen och hade olika smakprover och snacks. Alltid kul med något extra och jäklar vad roligt detta var!

Jag stannade på tre av fyra pass- dels för att inte pusha knät för mycket (impro-tejpningen funkade nu också) och mest för att jag behövde lite tid att ta mig hem, fixa mat, duscha och fixa mig för en liten utgång. Kvart i tio mötte jag upp Emma på Avenyn och så tog vi varsin drink på ett trevligt ställe. Just nu lyckas vi ofta att ses var tredje vecka, vilket känns toppen!

Mitt och Kristins bidrag till instagramtävlingen. En bra härlig bild tycker jag och vi körde på bildtexten att dans är kul oavsett förkunskaper.
Lyxmiddag för en? Det var i alla fall gott som tusan, haha.
God drink, trevligt ställe och fantastisk tjej. Trippelpoäng på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, inga vita ankelstrumpor tack! Man har liksom svarta strumpor!

2016-11-02 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0