Huvudanledningen till att jag vill till London

Ja, jag såg Wicked så sent som i maj på Broadway.
Ja, musikaler i de städerna är rätt dyra.
JA, JAG TYCKER DET ÄR VÄRT DET!



Det är helt enkelt en prioritering jag väljer att göra och när jag väger kostnaderna mot den rena glädje jag får ut, så går glädjen med vinst. Hittar man något som gör en genuint, äkta lycklig - vilket jag hoppas alla hittar - så är det värt att prioritera in det i sitt liv ibland!

PS. Den andra anledningen till att jag vill till London är för att se Les Miserables. Man trodde ju att en sån klassiker alltid kommer gå, men nu har den faktiskt slutat på Broadway så då kände jag att man får passa på att se den på West End innan den kanske plötsligt slutar gå där med!

Och sen är det klart att shoppingen, att njuta av staden och få kvalitetstid med mami också är stora bonusar, men musikalerna var faktiskt huvudanledningen till att jag kikat på att boka London sedan i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0