Kul men intensiv vecka!

Nu har vi påbörjat vår sista stora fysioterapikurs (scaaary) och denna veckan har varit väldigt intressant och lärorik, men också så att huvudet nästan svämmat över.
Tänk då mina stackars klasskamrater som dessutom pluggade hela helgen och hade psykiatritenta i måndags... Hehe.

Vi har helt awesome lärare och hänger på i KTC-salarna (Kliniskt Tränings Centrum) - and I'm loving it!
Man lär sig så mycket spännande saker både om sin egen kropp och kroppar i allmänhet i praktiska kurser och det är ju detta som verkligen är ämnesspecifikt för vår utbildning.
Sen är ju jag gymnastikapa så det passar mig perfekt att anteckna ur en stretchposition på en matta på golvet (fast min nya klass har inte vant sig vid mig ännu så får mycket "Det ser ut som du ska gå av!"-kommentarer) och varva lyssnande med upp och testa.

Dag 3 och 4 hade vi andra lärare som ställde fram stolar till alla men jag och Kristin var för bekväma av oss så vi använde brits och matta ändå, haha.

Såhär kan fysioterapiplugg se ut- någon som lyckas tyda? Detta var undersöknings- och behandlingsalternativ för en viss sorts vanlig ryggproblematik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0