Ledarutbildning

I lördags efter att Josefine och Christophe gett sig av redan vid klockan 6 så kunde jag lägga mig i sängen igen, men bara i någon timme!
Denna lördag väntade nämligen en skräddarsydd ledarutbildning för oss tränare i GCO. Sisu står bakom flera av kurslitteratursböckerna i min bokhylla och är väldigt stora på området i Sverige, så det kändes jättebra att vi fick gå en utbildning hos dem!

Enda nackdelen är att det krockade med Kittycats träning och även om Anna säkert klarade det jättebra på egen hand så vill jag inte missa något alls med pluttisarna haha. Kontrollfreak eller bara väldigt passionerad för det jag gör? Kanske en lien kombo av båda

Utbildningen var i alla fall väldigt bra och det är alltid kul de få tillfällen man träffar alla andra tränare, så två timmar upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0