Om ett skratt förlänger livet ger denna lördag mig flera år

Efter att ha kommit i säng mellan ett och två så blev det lite tufft med en lång lördag, men den var riktigt toppen!

Först ut var såklart cheerpluttisarna, som såhär sista träningen innan höstlovet hade tema Halloween.
Två tjejer var bortresta så då fick jag och Palmen hoppa in och kasta lite i programmet. Det är så kul att lyfta och kasta pluttisarna, för de är ju så himla lätta och tycker vi kastar så himla högt, även om vi egentligen håller tillbaka mycket haha.

 

Kvällen hade varit inbokad och efterlängtad sedan drygt någon månad!
Det var nämligen dags för spelkväll med mitt hederliga gamla gäng, som dessutom utökats en del under det året jag varit borta.
Våra omgångar av Helt Hysteriskt och Twister kan ha varit det roligaste jag upplevt i spelväg- jäklar asså!
Just Twister hade det dessutom hetsats kring i chattgruppen i flera veckor, så där hade spänningen byggts upp! Även om jag inte vannn varje omgång så fick jag i alla fall äntligen visa vad jag gick för i detta spel som passar mig mycket bra, haha.Väldigt synd att Lars charader av Carolina Gynning inte hann fångas på film!

Gissa vems lag som vann? Jag, Lars och Sara- booyeah!
Galnaste . Twister . Ever !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0