Blandat från snap

En bildbomb med de där bilderna som inte riktigt genererar i egna inlägg. Såna vardagsbilder har blivit desto vanligare tack vare snapchat.

När jag hade tappat tre naglar på höger hand (såklart) tog jag till knepet att måla hela naglarna i samma färg så det inte skulle synas lika tydligt. Gulliga pluttisarna på träningen ikväll reagerade direkt och undrade om jag fixat nya naglar. Och om det är jobbigt med långa naglar. Och om jag gör de själv eller på salong. Pluttisarna undrar helt enkelt väldigt mycket, men det är en del av deras charm!

PS. Eftersom jag använder vänster hand mycket mindre har de naglarna hunnit växa till sig en bra bit även under fejktipparna, så nu är de lååånga. Jag kan dock bara njuta av mina "klor" i max två veckor till, sedan måste de av för praktisk kurs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0