Catch up- matspam

Men NEJ, nu råkade det
bli ett break igen...

Inte för att jag inte haft saker att skriva om- tvärtom har dessa två första heltidsveckor tillbaka i Gbg varit riktigt fullspäckade och mitt huvud känns ibland som det svämmar över av info och saker att fixa. Det blir ju lätt så när det är terminsstart och säsongsstart samtidigt, plus att man precis flyttat in i en ny lya.
MEN jag har börjat komma in i skapliga rutiner igen och jag ska se till att bloggen blir en av dem.

Först får ni lite gammalt hederligt matspam, för jäklar vad underbart det är att äntliiiigen ha ett ordentligt eget kök, bra skafferiutrymme samt egen kyl och frys! Hallelujah på den!

Om jag får lov att säga det själv så blev denna halvt improviserade korv stroganoff helt fantastiskt god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0