Tillbaka till Gbg, för någon dag

Min onsdag bestod av några ärenden, en solig promenad i skogen, en snabbtur på Gekås och ett besök hos bästa mormor och morfar. Och så lite mer av det där roliga papperssorterandet haha.

Torsdagen inleddes med sovmorgon och en prommis- man får ju passa på medan man kan!

Hade jag inte stannat ett par gånger för att ta kort hade det nog gått under 90 min, haha.

Efter lunch bar det av tillbaka till Göteborg. När jag planerade veckan hade jag lyckats förtränga dansklasserna jag tar, men som tur var kom jag på det för någon dag sedan! Tycker mycket om mina dansklasser och läraren jag har!

Det blir förresten väldigt mycket flängande på tåg denna veckan...

När jag kollade i kalendern tänkte jag mest på att det händer mycket roligt, men dessvärre ska man ju lägga tid och energi på att transportera sig överallt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0