Truly thank god it's Friday

Helg kändes väldigt välbehövt efter en vecka med tre helt olika möten (hej hej massa förberedelser) och väldigt många timmar grupparbete. På fredagen stod endast examination på schemat och inte förrän klockan två, så jag hann sova någon timme längre än vanligt, ta en prommis med podd i lurarna, plocka i lägenheten och gå på ett yogapass innan jag behövde bege mig till skolan!

Microhörnan på Fysiken visade sig ha de typ skönaste stolarna ever!

På kvällen hade jag bokat upp mig med en galet saknad brud- Emma! Jag träffade henne ett par timmar i januari och ett par timmar på examensfesten i juni, men nu när båda är stationerade i Göteborg igen - till och med båda i Johanneberg - så ska vi försöka ses mycket mer.
Det blev i alla fall en supertrevlig fredagskväll med en massa catch up och varsin drink på baren Familjen, precis bakom Avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0