Julafton 2017

Jag hade en väldigt mysig julafton, med både tradition och nytt. 
Först vaknade jag i Varberg hos Simon, efter en väldigt trevlig uppesittarkväll med hans familj. Vi tog lite sovmorgon och åt en lugn frukost innan vi skiljdes åt för ett tag.
Jag åkte till Falkenberg strax innan lunch (positivt överraskad av julpimpade bussen) och åkte hem till päronen för lunch och sista minuten-paketinslagning.
Efter lunch bar det av till Ätran och bästa mormor och morfar, tyvärr utan Eve, som säsonger ännu en gång.
Självklart blev det Kalle Anka, glögg och lite trevligt häng. Sedan kom Simon dit och det blev denna decembers andra hetsiga omgång julklappsleken, följt av julmat, Svensson Svensson och julklappsutdelning.
En supertrevlig jul helt enkelt.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Jag tänkte inte lägga upp mina julklappar här, men jag är i alla fall oerhört nöjd med allt bra jag fått och hoppas de som fått klappar av mig känner detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0