Sjukstuga

Jag hade gått med förkylning i tre veckor, vilket är väldigt irriterande men hanterbart. Jag brukar sällan bli "riktigt sjuk" så jag behöver stanna hemma från jobbet, utan blir snarare rejält halvdålig och krigar mig igenom det.
Denna gången fick jag dock ge vika, kanske framför allt för att jag nu jobbar med patienter och inte kan använda mig av "Jag krigar mig igenom det-metoden" på samma sätt.
Så i måndags kväll efter cheerleadingen gav jag upp och erkände mig sjuk, och det var som att när man väl gett upp det envisa krigandet så kände man hur sjuk man faktiskt var och kände sig mycket mycket sämre haha.

Så jag är nu inne på tredje dagen sjukstuga och oj vad uttråkad man är! Tänkte först att jag skulle ta tag i julklappar, gamla blogginlägg etc, men det har man inte heller haft ork till. Mycket tv, sova, tv, sova osv.
Jag är i alla fall glad att jag är hos Simon i Varberg för även om han jobbar så hjälper jag och katten varandra i att vara sällskapliga. Det vill säga när katten inte hoppar upp på garderoben och sover... Då blir jag galet sällskapssjuk.






(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0