Flyttdagar

På grund av stamrenovering ska jag i fyra månader bo i en annan lägenhet på samma område. Tyvärr innefattade typ 250-meters flytten tre väldigt hemska trappor som inte gick att undvika. 

Packandet inför flytten togs successivt lite per dag lördag till tisdag (man är ju trots allt nästan proffs på att packa nu), jag flyttade lite själv på tisdagen och resten med familjen på onsdagen (tack, tack, tack!) och nu på torsdag kväll är allting uppackat. Phew!
Har även haft de sista dagarna av kursen i skolan (sista föreläsningen med klassen idag!), något möte, massor med Kittycats, en fantastisk dansklass och några ärenden- så det har snurrat på för fullt med diverse i huvudet. Och så har jag vänt på dygnet och somnat långt efter midnatt... Det är något som ska ändras på nu inför sista praktiken! 
Men jag är ju trots allt som mest produktiv sent på kvällen och det är skönt att ha packat upp allting! Min nya, tillfälliga tvåa är en uppgradering mot min egentliga etta och här ska jag definitivt kunna trivas.

Det får räcka med en sneak peak just nu. Jag skulle ju trots allt försöka vända på mina dåliga sömnvanor.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jäklar vad effektiv du är! 👍😚

Svar: Tackar tackar😊
Hold your dreams

2017-02-03 @ 06:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0