Great start of the week

Veckans stora händelse är såklart att jag påbörjat min sista praktikperiod, på platsen jag suktat efter sedan jag började utbildningen för flera år sedan - Drottning Silvias Barn- och Ungdomssjukhus (DSBUS). 
De första dagarna har som vanligt mest inneburit att jag svansat efter mina handledare, men idag är det dags för min första egna patient- spännande!!!
Handledarna är jättetrevliga och de andra sjukgymnasterna/fysioterapeuterna likaså, så detta kommer högst troligen bli toppenveckor!

Hehe.

Annars har veckans första dagar sett ut ungefär som vanligt, med Kittycats, dans och allmänt fix.
Har inte riktigt pallat laga massa mat i samband med flytten och hade en buffert i frysen att klara mig på, men igår slängde jag ihop 11 matlådor igen. Det tar ju ändå typ lika lång tid som att göra halva mängden, så varför inte passa på? 

Precis så! Många säger ju att man aldrig ångrar ett genomfört träningspass, men här snackar vi verkligen lyckorus av endorfiner och kärlek till att dansa, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0