Spontantripp till Fbg

Jag hade egentligen tänkt spendera mycket av helgen i lägenheten och bocka av saker på min att-göra-lista, men ni hör ju ungefär hur kul det låter.


Därför var jag inte så värst svårövertalad i lördags efter Kittycats träning (som var en av deras bästa på hela säsongen hittills!) när mamma erbjöd mig att komma hem och äta trerätters, haha.
Det blev slutligen tvårätters (fullt tillräckligt för en studentmage ändå) och jag fick med mig avokadon och mangon som skulle varit till förrätten istället- win win! Haha det är faktiskt inte alls ovanligt att jag får diverse frukt med mig när jag varit hemma- de vet vem som uppskattar den mest.

Alice kom också över och så blev det först Mello (nja... det roligaste var alla känningar i öppningsnumret) och klockrena tjejfilmen How to be Single.

Söndagen började ganska tidigt med en supertrevlig strandpromenad med Lollo. Sedan blev det mest sängläge framför tvn (eller som jag kallade det- mental uppladdning inför praktik) innan jag återvände till Gbg på kvällen. Jag underrättade typ ingenting på min lista, men det var ändå skönt att åka hem för första gången sedan nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0