Destination: London

Klockan är kvart över sju och nu lyfter vi snart! 

London, I've missed you! 

Ja, detta var en tabbe- avvaktade för länge med att köpa biljett till Les Mis och plötsligt fanns det bara biljetter för 1500 kvar! 
MEN jag har min biljett på andra raden till Wicked och dessutom blir det Lion King istället! 
Eftersom den typ klassas som den allra största musikalen både i New York och London så är det ju ett mer än ok alternativ istället! 

Mamma frågade om jag trodde det skulle räcka med min jätteväska, min carry-on och halva hennes jätteväska, eller om jag behövde ytterligare rum för shopping... Hur mycket tror hon jag ska shoppa egentligen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0