En bra dag

Självklart förstår jag att det underlättar massor att ha föreläsning endast 8.30-12, men det kanske är en sån mjukstart man behöver för att börja året med bra rutiner på andra sätt?


Dock skulle jag behöva ändra på mina morgonrutiner för dessa två dagarna (och de sista skoldagarna i december) har jag fått springa till bussen. Och vi snackar kanske 500-600 meter inklusive 6 trappor, heh. Sista skoldagen på julveckan så var minimarginalerna inte på min sida så då missade jag bussen och kom för sent till lektionen, oups!

Vi får förresten se om jag kommer upp ur sängen alls imorgon- hade nämligen lite träningsvärk idag och Kristins timmespass Funktionell Träning var väldigt tungt, men härligt! Förväntar mig (och hoppas på) träningsvärk i hela magen- sån där man har hatkärlek till för det gör ont när man skrattar eller hostar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0