Nyår 2016

Jag spenderade min nyårsafton med ett gäng nära vänner som jag dessvärre träffar på tok för sällan nuförtiden- så det var helt perfekt! 

Jag, Alice, Veronika, Sandra, Emelie, Daniel och Rebecca var hembjudna till Joanna och Kalle som hyr ett jättefint litet hus nere vid stranden. Det är bra komiskt att de har 4 gånger så stort boende som jag, för typ en tusenlapp mer! 
Som sagt, superfint hus och kul att hälsa på dem för första gången sedan de -äntligen- flyttade ner igen från Karlstad! 
Vi hade delat upp ansvarsområden så folk hade fixat med fördrink, snittar, huvudrätt, efterrätt, snacks, dekorationer med mera. Enkelt men trevligt i lagom dos nyårshype.
Inför tolvslaget gick vi ner till stranden där vi hamnade rakt under en stor mängd fyverkerier, vilket var ett snyggt sätt att fira in det nya året på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0