Blandat från veckan

En helt fantastisk solnedgång från en måndagspromenad, en oerhört välbehövd ingefärashot och så Hobbit- som var Alices krav för att jag skulle få låna Once Upon A Time, haha.

I torsdags stannade jag kvar efter jobbet och övade pilates från internutbildningen dagen innan. Det är ganska invecklat och mycket att hålla reda på (eftersom vi ska kunna motstånd, hur man ställer in maskinerna etc) men väldigt intressant! 

Jag hittade dessutom den svåraste balansplattan jag stått på hittills, hihi. Så jag ska öva i sommar på att utmana mig både på den och på maskinerna! 

Efteråt cyklade jag de typ två minuterna till Stortorget, där vi satt ett tag och lyssnade på Miriam Bryant. 

Plugga någon masterkurs i höst eller ej? 

Fredagsutmaningen del 2- check! 

Denna var faktiskt riktigt svår! Men jag har sagt till Emma och Josefin att vi måste komma på andra utmaningar än just balans, för då är det alltid fördel för mig.

Veronika utlovade mat, sällskap och te i utbyte mot att jag körde hem henne i ösregnet. Deal!

Mitt & mammas senaste stora beroende, som dessvärre bara finns i sju avsnitt. 

Btw, vår fina svensk Alexander Skarsgård (som dock beter sig allt annat än fint här...!) fick nyss en Emmy-nominering för bästa manliga biroll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0