Flyttfokus för nr 9

Dessa första lediga dagar efter examen har inte känts så "lediga", då det blivit flyttpackning måndag-tisdag, flytt onsdag och pågående uppackning.

Det är nästan svårare att packa upp igen, i alla fall när man flyttar från en 2a hem till sitt gamla flickrum. När man flyttar till en tom lägenhet är det ju massor med yta som bara väntar på att fyllas, men nu har jag fått jobba på att skapa fri yta.
Jag har ju... ehm... en del grejer, hehe.

Jag, mamma och pappa genomförde i alla fall flytten förvånandsvärt snabbt i ösregnet. Men vi är väl en väloljad maskin vid det här laget... Vad tusan hade jag gjort med alla mina flyttar utan dem? En gång hade jag ju till och med armen i gips och kunde inte hjälpa till i princip alls.

Trettiofem kilo... Och då var ändå hälften av mina böcker redan i Falkenberg, hehe.

Jag har fjäskat till mig garderobsyta i tre rum utöver mitt eget. Uppskattningsvis har jag nog kanske till och med mer kläder än resten av familjen tillsammans, vilket inte känns så bra... Och jag som ändå rensar varje år! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0