GCO Summer Camp 2017

Visst tog det emot att släpa sig upp redan kvart över sju dagen efter studenten, men vad gör man inte för 60 taggade cheerleaders? 


Lördag och söndag anordnades GCO Summer Camp, med 60 cheerleaders per dag som instruerades av typ 8 "hemmatränare" från föreningen och amerikanerna Logan och Brett. Awesome!!!
Jag var jätteglad över att bli tillfrågad att vara med och tackade såklart ja. Till lägret kom en hel del av mina små älsklingar (som egentligen inte är mina längre...), en massa duktiga från alla möjliga lag i föreningen och även några som kom utifrån. Jättekul att coacha och lära känna en massa nytt folk, och även kramas en massa med saknade Kittys! 
Vi körde gympa, stunt, en dans per dag (yay), lekar och tävlingar.

Nu efteråt har även jag en hel del träningsvärk, framför allt snett fördelat då jag stått och passat mycket på samma sida haha!

Passande tillfälle för ett av mina favvofilter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0