Student 2017- för 98:orna

Vädret såg ut att bli riktigt katastrofartat och det var flashbacks från min egen student 2012, men som om det var meningen så upphörde ösregnet vid kvart i två, precis innan årets studenter skulle springa ut! 

Förutom att ordna lite med blommor och kort, samt agera chaufför, så innebar detta år ett studentfirande för min del, för Emma och Bella.

Egentligen känner jag nog deras mammor bättre än jag känner dem, men jag har börjat känna dessa härlig tjejer lite grann nu och det var verkligen ett supertrevligt firande. All lycka till dem och övriga studenter! 

Jag fick dra mig hemåt någon gång efter midnatt, då jag ska sitta på ett tåg klockan åtta och tagga cheerläger resten av helgen. Nu är klockan halv två, efter att ha tagit hand om kaoset som är/var mitt rum (bild nedan), så det blir inte så många timmars sömn, men när det är så roligt så tar man ju sig igenom det utan större problem. Och med koffein.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0