En klart bättre måndag

Vill inleda med att jag hade tänkt unna mig sovmorgon till 9, men faktiskt vaknade av mig själv innan 8. Blir alltid chockad när det väl händer. Så skönt i alla fall att veta att man kan ligga kvar i sängen och dra sig! 

Sedan fick jag ett väldigt positivt telefonsamtal.
 
Lyxproblemet att behöva välja mellan olika jobberbjudanden. Det tar jag verkligen inte för givet! 
Och sååå skönt att slippa gå in och skanna Platsbanken varje kväll, hålla koll på olika sista ansökningsdatum och formulera olika personliga brev.
 
Yes, vi avslutar t.o.m. med en liten filterselfie bara för det var en så himla bra måndag och start på en vecka jag längtat efter såååååå! Psst, cheerleadingtävling i helgen!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du har mycket spännande och roligt framför Dig! <3

2017-03-22 @ 13:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0