Ett dygn i Falkenberg

När jag kom till Falkenberg i torsdags eftermiddag blev jag upphämtad av mamma och Andreas på stationen, för att åka Ätran och fira bästa morfar som fyllde 77 år. Det var ganska spontant att jag lyckades hinna hem till det, men väldigt roligt eftersom jag är i Stockholm när han ska firas senare. Självklart var det supertrevligt som vanligt.
Snapchat kände inte av att jag var i centrala Ätran, haha. 
 
 
Huvudanledningen till att jag åkte hem till Falkenberg var för en intervju på hemmaplan under fredagsförmiddagen. Den kändes mycket bra och nu väntar vi med spänning på besked. Det börjar verkligen dra ihop sig för val av kommande arbete, men det känns lyxigt att ha alternativ att välja på. Dock väldigt, väldigt mycket tänkande och övervägande fram och tillbaka, så det ska bli skönt när allt bara är klart! 
 
Jag kunde dessvärre inte stanna i Falkenberg särskilt länge, så jag sedan länge hade lovat Lisa att hoppa in på Sh'Bam när hon var bortrest. Det passade mig dock väldigt bra eftersom jag behövde få filmat min licensfilm att skicka till Les Mills för godkännande, så jag körde en sista genomgång av masterclassen på biblioteket innan jag mötte upp mamma och Andreas för lunchbuffé på SiSi innan det blev tåget norrut igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0