iPhone 7

Jag hämtade ut min nya mobil i tisdags och sedan har det naturligt blivit en hel del fixande med den. 

Huvudanledningen till att jag behövde ny mobil- minnet. Genom att gå från 16gb till 128gb fick jag ÅTTA gånger så stort minne, hihi! 

Mitt stora orosmoment var först att bli av med alla mina bilder som jag inte hade lyckats få över till datorn, men det ordnade jag förra veckan, så sedan handlade min oro om mina cirka 270 kontakter och 65 anteckningar. Hade ju varit bra jobbigt att bli av med! 

Men jag lyckades ordna en säkerhetskopiering som gjorde att nya mobilen fortsatte exakt som den gamla- något som är en bedrift för otekniska mig hehe.

Jag valde att skicka in min gamla iPhone 5s för återvinning. Är det inte lite imponerande ändå att jag på över 2,5 år inte fått en enda spricka och att den ser nästan ny ut?!

Håller tummarna för att jag ska lyckas lika bra med den nya, *peppar peppar*.

Åh, det svider lite i hjärtat att bläddra förbi dessa kontakter och det känns svårt att radera dem, även om jag inte har någon användning för dem.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att det känns jobbigt 💖💞💖

2017-03-05 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0