24th Birthday

Dagen har inte varit typiskt födelsedag-ig, i sin brist på sång, presenter och tårta (haha), men en riktigt fin och ypperlig dag! 

Vad mer kan man begära liksom? 

Då jag inte hade någon skola på förmiddagen kunde jag inleda med en sovmorgon, ta mig till Skatås för en solig promenad och sedan laga lunch med Johanna innan hon körde mig till skolan för en snabb workshop.

Man kan kalla detta en födelsedagspresent från mig till mig själv, haha. Många godsaker där i, som var superfina! Bland annat en trolig examensoutfit!

På kvällen återsåg jag Johanna, som också ville ta en rundtur i Skatås. Vi promenerade en bra stund, innan vi spontant började hoppa fram på torra fläckar och tog oss till en fin liten plätt vid vattnet. Förutom fin utsikt blev det lite klassiska handståendebilder, och många skratt när Johanna skulle försöka sig på mina lite mer avancerade varianter, haha. 

Härligt ändå när man får för sig att bryta mot det sedevanliga promenerandet på stigen! 

Jag har fått ett par telefonsamtal, några bilder, ett rim och en himla massa gratulationsönskningar. Det värmer verkligen i hjärtat alltså!


Jag höll ganska tyst om min kommande födelsedag på gårdagens träning, men några av de äldre kidsen fick nys om det och ville lyfta upp mig i luften. Det är ju kul, så varför inte? Dessutom blev hela situationen väldigt underhållande, då tjejerna sedan försökte göra högre lyft men vi alla hamnade i en hög på mattan, skrattandes. Älskade kattungar!

Avslutningsvis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0