Total urladdning

Dålig uppdate här, men det är kanske inte så konstigt efter en av de intensivaste veckorna på riktigt länge.

Ingredienser:
1. C-uppsats
2. Cheerleading i de flesta former- träningar, hotellövernattning, tävling och uppvisningar.
Mer om det sen- vilket för ovanlighetens skull faktiskt ska bli av...

Men efter den totala urladdningen var det tur att jag tisdag-onsdag inte kunnat göra annat i skolan än invänta handledarnas feedback på C-uppsatsen. Jag har knappt lämnat sängen förrän efter halva dagarna och mest varvat serier, poddar och att plocka iordning. Välbehövt och nu känner jag mig som en människa igen. Det var tveksamt ett tag, haha.

Men nu blir det full fart in i mål på C-uppsatsen igen, med start imorgon (idag) klockan åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0