Valentines Day

(null)

(null)

(null)

Jag tycker nog Alla Hjärtans Dag balanserar lite grann på gränsen mellan att vara överskattad och vara en riktigt fin dag. Typ att man hellre ska visa sin kärlek portionerad ut över hela året snarare än att maxa allt på en enda dag, samtidigt som det är fint och bra med en dag extra tillgängnad till kärlek.

Jag jobbade min 11-timmars onsdag och åkte sedan till Varberg, där Simon var gullig nog att laga middag, akompinerad med blommor och choklad. Väldigt mysig gest, och då hade jag lyckats gå och bli sjuk- IGEN! 
Jag hade ändå stannat hemma måndagen som "säkerhetsdag" för att verkligen bli frisk, var pigg som en nötkärna på tisdagen och sedan på onsdagen så blev jag plötsligt störtförkyld level 0 till 150 på en dag...! Jag är så, så, så, så trött på att vara sjuk, men nu står lite undersökningar på tur, så förhoppningsvis kommer läkarna på något snart så de kan behandla snarare än avvakta.

Hur som helst, det blev inga bilder i onsdags på sjuka lilla mig, men jag kände i alla fall såhär:
(null)

Han är bäst!
(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0