Åre

Här kommer ett litet inlägg och ett gäng bilder allmänt om Åre. Åreskutan och nyår förtjänar egna inlägg, som kommer lite senare.
Jag och Alice begav oss från Falkenberg klockan 16.30 den 27e december och var framme i Åre 7.20 den 28e, efter två stopp och sittplats hela natten. Inte optimalt, men det funkade. Resan hem, utan byte i Stockholm och med sovkupé var ju dock betydligt skönare! 

I centrala Åre by bodde vi på en bäddsoffa hos Eve och hennes roommate Ida. Smidigt, och väldigt trevligt att spendera tid med dem! 
Vi åkte skidor i 5 dagar och jag var ju på förhand lite skraj inför att åka igen nu när bokstavligen talat halva mitt liv passerat sedan förra gången, men det gick faktiskt förbluffande bra! 
Resan överlag får ett stort plus och var över förväntan! 
Jag visste ju inte vad jag skulle tycka om skidåkningen, kylan (inte min grej), om jag skulle skada mig osv, men det var väldigt kul, oerhört fint (!!!!) och så skönt att få komma iväg lite.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)

(null)

(null)
Jag fryser ju liksom nu när jag sitter i fikarummet på jobbet. Så lättfrusna personer hör inte hemma i Norrland, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0