Long time no see

Dåligt bloggande här igen, men det tycker jag faktiskt inte gör så mycket.
Har dock fortfarande en del riktigt roliga, större händelser som jag vill försöka ta mig tid att skriva om, så det ska komma.
Men just nu rullar livet i alla fall på rätt fridfullt- fritidsaktiviteterna har sommarlov och jag jobbar en månad till innan semestern. Framför allt försöker jag ta det lugnt och utnyttja att jag har det så oerhört fint direkt nedanför min lägenhet!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Efter jag och Johanna gjort denna spontanare fick jag dock byta min vanliga runda på släta Doktorspromenaden till mer terräng och backar i Åkulla, haha.
(null)

Och avslutningsvis var detta jag denna eftermiddag, samtidigt som Sverige spelade avgörande gruppspelsmatch mot Mexico:
(null)

(null)
Jag kunde dock höra reaktionerna vid Sveriges mål tvärs över stan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0