Sommarhelg

Nejdå, jag har inte missat att hela maj har varit sommar i Sverige, men jag har varit borta nästan varje helg! 
Först Toscana med jobbet, sedan Nyköping för Jamfest med Twinkle och sedan Nyköping igen som funktionär på RM/SM. Så alltså ett vackert men molnigt Italien, och sedan helger inne i Rosvalla Arena.
Massor med kul att successivt uppdatera er om, men inte mycket sol för min del.

Förra helgen då? Då var jag ju faktiskt hemma! Och det regnade...

Så nu har jag för ovanlighetens skull kunnat njuta av värmen, och eftersom mitt schema är betydligt mer obokat nu när "vårterminen" är slut, så har jag kunnat njuta av saker även på vardagskvällarna:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0