Some old and some new

Finns det något som skriker mer nostalgi än gamla Disneylåtar? Både jag och Julle var riktigt Disneynördar när vi var mindre så när vi får för oss att spela någon gammal låt för skojs skull så kan vi dom faktiskt. Men innerst inne tror jag alla fortfarande kan några. Man borde verkligen ha ett Disneyfilmsmaraton någon gång!


Spotify har släppt soundtracket till nya Camp Rock 2- The Final Jam. Jag älskade ettan! Älskade musiken, storyn och skådisarna (Joe Jonas är ju inte ful eller så). Men det var några år sedan och den crushen är över sedan länge. Jag tänkte i alla fall ge låtarna en chans.
De flesta var inte så bra men denna var fin. Det är den låten jag alltid faller för. Precis innan slutet, något har gått fel och texten är känslosam. Alltid!

Demi Lovato – It's Not Too Late


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0