Just a liiittle bit annoyed

Usch, ikväll har inte mycket gått min väg, haha.
Vår grupp hann inte få gjort allt vi skulle på repet, några idioter hade satt staket runt hela Falkhallen som vi fick klättra över och lyfta över cyklarna, jag har kört fram och tillbaka åt folk, musiken tills imon har strulat massa och jag är allmänt stressad över allt jag inte hinner med.
Haha, som ni kanske förstår har detta gjort mig lättretad.
Men nu är sakerna till imon fixade och jag tänker bara ta det lugnt!
Jag skulle egentligen träffat Veronika, men det är sent och jag har en lång dag imon, så jag ser Vampire Diaries och Mean Girls 2 i lugn och ro istället.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Efter gårdagens besvär kommer det att gå jättabra i ef.m.

2012-05-12 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0