Relaxing Thursday

Det var välbehövt med en slappdag för min del!
Sov till tio, gjorde gofrulle, kollade på Scream Queens och gjorde inte mycket vettigt alls fram tills eftermiddagen. Eller jo, jag har ju blivit något av ett list-freak på senare år så jag gjorde en To-Do List för denna helgen också, om det nu räknas som ett steg i rätt riktning mot produktivitet, hehe.

Jag och Amanda tog oss i alla fall en liten tripp till Westfield Mall för shopping.
Jag försöker ju hålla nere på shoppingen för att kontrollera det ständiga pengaflödet här något, men ibland så. Var dock smått frustrerad över att H&M inte hade sina träningskläder, eftersom nya träningsshorts hade varit dagens huvudmål...
Men visst fick jag med mig lite grann hem ändå.
Det är farligt för plånboken att gå in på VS eller Pink! Då kan det sluta med att man lämnar butiken med en dyr men fin tröja, en ny BH och fem par nya trosor...
Plus ett läppstift från Sephora (taggar morgondagen!) och *trumvirvel*...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det var tidigt men det som är fixat är fixat. Ha det så gött.

2015-10-16 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0