Beautiful enoght to make me cry

Sitter här och lyssnar på finaste Bella's Lullaby igen. Att bara piano kan vara så fint!

Igår kväll var jag som sagt hos min sötnöt. Mest blev det bara softande at his place men ett tag var vi även hos Alexandra som hade fest och träffade bland annat Julia, Bellis, Elina, Nattan och Sophia. Helt sjukt hur otaggad man är på fest om man kommer dit vid mitten, helt ofixad och helt utan festinställning. Men fick snackat lite med några girls och man kan inte låta bli och skratta när folk gör vissa saker.
Kvällen var till slut bra, trots vissa saker. Men den var bra!

Nu ska jag snart bege mig till min älskade och saknade bästa vän Joanna. Behöver träffa henne för det gör jag på tok för lite!

(8) Bella's Lullaby ( River flows in you)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0