I'll be there at the end of the day

Sitter hos mig älskling nu. Är ensamma hemma några minuter till. Vi har inte gjort så jättemycket. När jag kom hit tvingades jag leta upp ett påskägg som de hade varit söta nog att göra åt mig. Kul men det kändes moraliskt fel för jag gillar inte att rota hemma hos andra. Och de bara skrattade åt mig. Sedan har vi varit allmänt ointressanta. Spelat spel (ok, han slog mig denna gången...), ätit, sett Millenium och haft det riktigt mysigt. Nu ska vi lägga oss och se på The last kiss.

(8) Broken-Hearted Girl - Beyoncé 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Antoniokarine

Great site! Lots of useful information!

2011-02-22 @ 10:39:20
URL: http://antoniokarine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0