I'm moving in reverse

Borde egentligen skriva lite on Korstågen, eller vad jag nu ska skriva om, men passar på att slänga in ett snabbt inlägg. Hade träningsvärk i vaderna (ljuvligt) sedan gårdagen och detta påmindes jag om under konditionstestet och danspasset. Jaja, det är härlig smärta. Jag har inte haft någon vidare intressant dag. 8-16 idag igen och sen blev det en snabb tupplur innan jag satte mig vid skolböckerna igen. Rebecca's gone ambitious- I know!
Nu ska jag fortsätta i samma spår efter detta ointressanta inlägg (sorry).


Min syster vill låna mina lurar och det hade jag inget emot. Jag tycker helt klart hennes vit/guldiga lurara är snyggare än mina helröda. De var bara inte värda de där hundralapparna extra som de kostade.

(8) No Stress - Lauren Wolf

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0