In the middle of the night

Nu är jag hemma efter en lyckad klasskväll hos Ida. Bilder kommer imon, denna gången gör det verkligen det.

Jag fick uppleva något av det jag hatar mest- att ta mig hem själv i mörkret. Nu var det bara en kilometer vi snackar om men jag lider verkligen. Jag var mörkrädd när jag var liten och det hade nästan släppt men så kom förra året och de händelsena. Två tillfällen: nattetid, mörkt och jag skulle hem ensam. Blev förföljd. Går inte in på mycket detaljer nu men när man en gång vänt sig om för att se att en man springer efter en vågar man inte vända sig om igen. Hemskt är vad det är.

Nu ska jag köra på terapi med New Moon. Böckerna är helt klart bättre men det betyder inte att inte filmerna är grymma. Kort sagt min åsikt om denna omtalade Twilight-hysteri

Hur kan folk ens behöva argumentera om vem som är snyggast? Enligt mig är det helt klart Taylor Lautner (Jacob) och jag tror att det folk faller för är Edwards personlighet och image, inte RPattz utseende, för enligt mig är det ofta inte mycket att hoppa högt över. Intressant, jag vet ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0