First Night of the Month

Jag är en liten nörd. Eller? Det borde jag ju vara som sitter här och kollar på Family Guy maraton!
Nejdå, det är faktiskt kul och det vet jag att fler än jag tycker.

Men så här ska jag inte spendera hela min kväll. Jag ska istället dra mig till min själsfrände på Tröingeberg. Först måste jag bara städa mitt rum (hehe) och se veckans One Tree Hill.


För 10 veckor sedan var mitt hår mörkbrunt...


...Och nu några nyanser ljusare va? Då är bara frågan om jag ska göra det ljusare eller mörkare?
 
Btw, tycker ni spetstoppen passar bäst som tröja eller klänning?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Guess who?

Jag tycker att linnet var helt klart snyggast, men båda var fina och du och jag tycker dessutom nästan aldrig samma sak (;

2010-08-02 @ 19:15:26
Postat av: Guess who?

Jag tycker att linnet var helt klart snyggast, men båda var fina och du och jag tycker dessutom nästan aldrig samma sak (;

2010-08-02 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0