It's a good morning

Godmorgon!
Det blev rätt sent igår. När man äter kvällsmat tio blir det ju lätt så. Sen såg vi V for Vendetta- som var riktigt bra!
Tycker lite synd om Julle, det var ju han som blev lidande eftersom han var tvungen att gå upp 7.15. Men han var underbar nog att låta mig ligga kvar så jag gick upp vid tio, utvilad.
Nu ska jag i princip inte göra någonting tills han kommer hem vid ett. Plocka iordning här (hehe, jag har spridit ut mina saker i hela rummet), göra mig i ordning, sminka mig och så. Dansa lite kanske? Det hade inte skadat.


Idag blir det detta linne men med slitna jeans till. Kommer ni ihåg de jättslitna jeansen från Gina som typ alla hade förra året? De funkar fortfarande. Så det blir de + min grå UCLA tröja (typ depp att BikBok inte säljer dom längre!)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Idaradina

keep it up very nice site

2011-03-26 @ 17:02:09
URL: http://idaradina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0