Looking and finding

Jag hade slappat lite väl mycket idag, så när mamma frågade om jag ville gå med in till stan hängde jag klart på. Då visste jag inte att sträckan skulle sluta på en mil! Ont i benen har jag, men det är härlig smärta. Så fick jag ju snacka lite med mamma också- det är inte alltid det hinns med så mycket.

Dessutom hade jag ju lite baktanke med att följa med in till stan. Jag har suktat efter adidasbyxor i månader nu, men de är alltid antingen på tok för stora eller bara i fula färger. Men nu hade jag tur. Hittade två par som satt precis som de skulle och dessutom var snygga. Perfect! Nu ska jag bara bestämma mig för vilka jag ska köpa:


Dessa svarta/guldiga... (observera hetaste promenadskorna...)


...eller dessa röd/vita? Vad tycker ni?

Kostar 500 kr men jag har presentkort på 400. Äger!

Nu är jag i starkt behov av en dusch innan min älskling kommer hit.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0