Looking forward

Jag är redo för matteprov (hoppas jag) och har nästan tagit mig igenom körteorin. Ja, ni hör ju hur kul min dag varit!
Men nästa vecka blir helt awesome! Träffa Joanna, Lollo kommer hem (shiet, måste fixa nåt kul!), Kräftskiva, 11 månader <3 och kanske Liseberg med! Då är det värt att det är en vecka i skolan först!

BILDBRIST

Jag satt och kollade på fotboll, till skillnad från Johanna som tog kort med sin iPhone

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och ta fram en bok. Får skynda att läsa klart Elsa's mode nu när dessa trillat ner i brevlådan!

The short second life of Bree Tanner (Twilight) och Nobody does it better (Gossip Girl). På engelska- såklart! Testa, i alla fall jag tycker det är bättre så.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Juliannicoline

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 13:42:21
URL: http://juliannicoline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0