Not much studying

Ytterligare en dag i skolan avklarad. Hade gympa med El för första gången (vi är för få närvarande för en gympalektion annars) och det var det jobbigaste passet sedan jag började på Estet. Men gött var det med- ska man röra på sig ska det vara ordentligt.

Matte blev det inte så mycket av för jag smet ut för att kunna säga hejdå till min bästa vän Ulrika som åker till Frankrike. Kändes inte som på riktigt att säga "hejdå, vi ses om ett år". Tror inte jag riktigt fattar att hon verkligen åker på torsdag.

Dans hade vi oxå idag, för första gången sedan innan sommarlovet. Underbart är det enda ordet!


Den bjuder jag på!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

det är lugnt, jag tror inte jag heller riktigt fattar att jag åker på torsdag :)

2010-08-24 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0