One night at my friend's

Övningskörde till Ljungby i regnet igår. Det var inte min bästa gång kanske, men inte dåligt heller. Det gick betydligt bättre att köra hem idag!
Ulrika skulle komma senare så efter vi ätit passade jag och Lollo på att fixa en söt partyhatt till henne. När hon kom gick vi ut lite, duktiga som vi är, och bara snackade. Snackande blev det väldigt mycket och även lite fikande och Buzz spelande. Något vi var på tok för dåliga på var att ta kort! Not good!  


Söt Lollo satte stjärnor över hela hatten. Jag fick måla franska flaggan eftersom hon inte vet hur den ser ut, haha.


Ulrika skämdes över hatten och ville inte ha på sig den ute. Men hon hade inget val


Lollos syster Evelina hade bakat mjölkchokladdröm (tror det hette så). Underbart!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej, har letat efter receptet på denna då jag såg den lite snabbt i en tidning, har lovat att baka åt min moster till lördag hade vart jättesnällt om du kunde fixa receptet på denna om det är möjligt så fort som du kan i så fall.

TACK

2010-10-27 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0